Forrest Gump izle

İzlediğim en mükemmel filmleriden biriydi Tom Hanks ten başkasını düşünemiyorum filmde hakkını vermiş rolün filmi izlemekte geç kaldım dün tv de rastgele izledim bayıldım ya fim uzun biraz ama hiç sıkmıyo Forrest’in maceraları bitmek bilmiyo hiç orduya gönderdikleri sahneler harikaydı yanındaki Babo bi alem zaten zaten karides manyağı:) en komiği ise Forrest Gump in abd başkanlarıyla olan görüşmeleri çok komikti:)) film bi başyapıt gerçekten aldığı oscarlarıda sonuna kadar hakediyo filmdeki eski sahnelertam görsel şovdu yönetmen 10 numara yapmış filmi Tom Hanks zaten çok klas oyuncu bayıldım tekrar tekrar izlenip gülencek yapımların başında süperdi.http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-2193972433929455731&hl=en
http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=5795241505530734880&hl=en

About ertotikfilmizlet

film canavarı
Bu yazı TV Programları Ve Diziler içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

