Hayallerin Peşinde – Revolutionary Road izle

IMDB Puanı:7.8/10
Yapım:2008 ABD, İngiltere
Tür:Dram, Romantik
Yönetmen:Sam Mendes
Oyuncular: Leonardo DiCaprio (Frank Wheeler) , Kate Winslet (April Wheeler) , Kathryn Hahn (Milly Campbell) , Kathy Bates (Bayan Helen Givings)
Senaryo:Justin Haythe
Senaryo (Kitap):Richard Yates
Yapımcı:Sam Mendes, Nina Wolarsky, Bobby Cohen, David M. Thompson, John Hart, Scott Rudin
Görüntü Yönetmeni:Roger Deakins
Müzik:Thomas Newman
Süre:2 saat

var GGAff = {id:31606, width:460, height:250, direction:”Vertical”, performance:”high”};
GGAff.errorMessage = ”;

Kitabı okumadan önce filmi izlemek istediğimi söylemiştim. Nitekim öyle de yaptım🙂 İlk olarak filmdeki oyunculuklara değinmek istiyorum. Gerçekten hayran kaldım. Leonardo DiCaprio ve Kate Winslet gerçekten her oynadıkları rolün hakkını veren birer usta. Yalnız, yan rollerdeki oyunculuklar da gerçekten muhteşemdi bence. Özellikle deli rolündeki Michael Shannon’u çok başarılı buldum. Filmi izlemeye başlamadan önce özetini okumadım. Kitabı okumamak  konusundaki ısrarcılığımı, özeti de okumamak konusunda sürdürdüm anlayacağınız.. Filmin ilk saniyesinden itibaren akışına bıraktım kendimi.🙂 Evet, belki konu aman aman çarpıcı veya delicesine sürükleyici değildi, ama ben neredeyse 2 saat boyunca bir an bile sıkılmadım, seyir zevki yüksek bir eserdi benim için. İyi “oyunculuk” izlemek istiyorsanız, özellikle ve özellikle tavsiye edeceğim bir film. Aslında söylemek istediğim onca şey daha var, ancak izlemeyenlerin keyfini kaçırmamak için bu noktada susmalıyım artık.http://d.yimg.com/static.video.yahoo.com/yep/YV_YEP.swf?ver=2.2.34

About ertotikfilmizlet

film canavarı
Bu yazı TV Programları Ve Diziler içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

