İki Genç Kız izle

ilmi yalnız cinsel objeleriyle değerlendirirsek aşağıdaki ”yargısız infaz” niteliğindeki yorumları okuruz. elleri vicdana koyuduğumuzda filmin türüne ve filmdeki oyunculuğa bakarsak bikere bize bişey demek düşmez. öyleki ödüllendirildi. ve ben gerçekten hakettiklerinide düşünüyorum. filmi genel olarak değerlendirdiğimizde iki genç kızın farklı hayatlarını bulsakta özünde bir çok yaşama değinilmiş. yine zenginle! fakir arasındaki uçurum.. özellikle feride çetin harikaydı.ben iyikide izledim diyorum.tam anlamıyla psikolojik olmasada Türk sinemasında başarılı bir yapım. keyifli seyirler,

var GGAff = {id:31606, width:460, height:250, direction:”Vertical”, performance:”high”};
GGAff.errorMessage = ”;

http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-5445562232249540226&hl=en&hl=en

About ertotikfilmizlet

film canavarı
Bu yazı TV Programları Ve Diziler içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

